Category Archives: Gangguan Jin & Syaitan

Hapuskan Sihir Yang Menyebabkan Perniagaan Awak Jatuh!

Kedai Selalu Orang Tak Nampak? Business tiba-tiba drop? Dah buat macam-macam tapi orang tetap tak nampak business awak? Macam-macam masalah pekerja? Ada yang akan kaitkan dengan Gangguan Jin, ada pula yang akan kaitkan dengan Masalah Rezeki Stuck atau Tak Berkat. Bagaimana nak atasi masalah ini? Tak kira masalah Gangguan jin atau masalah rezeki, boleh amalkan […]

Asrama Angker! #StoryTime

Aku ialah bekas pelajar di salah satu sekolah kemahiran yang terletak di Teluk Intan , Perak . Aku pada asalnya merupakan seorang pelajar sekolah kluster yang terletak di Kuala Lumpur bermula dari tahun 2005 sehingga 2013 . Maka , pada awal tahun 2013 aku telah menerima tawaran untuk melanjutkan pelajaran ku ke salah satu sekolah […]

Lindungi Diri Dari Sihir Sekarang!

Dalam sebuah hadis sahih daripada Safiyah r.a. dijelaskan bahawa Rasuallah s.a.w. ada bersabda: Sesungguhnya iblis dan syaitan itu berlari dalam tubuh anak Adam menuruti pembuluh (saluran) darah. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim). Apabila jin-jin ini memasuki ke dalam badan manusia, ia selalunya berada di dalam otak dan di tulang belakang (spinal cord) berdekatan dengan urat saraf […]

Rumah Anda Berpenunggu Jika Anda Alami Perkara Ini

يَا بَنِي آدَمَ لاَ يَفْتِنَنَّكُمُ الشَّيْطَانُ كَمَا أَخْرَجَ أَبَوَيْكُم مِّنَ الْجَنَّةِ يَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِيُرِيَهُمَا سَوْءَاتِهِمَا إِنَّهُ يَرَاكُمْ هُوَ وَقَبِيلُهُ مِنْ حَيْثُ لاَ تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّيَاطِينَ أَوْلِيَاء لِلَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ “Hai anak Adam, janganlah sekali-kali kamu dapat ditipu oleh syaitan sebagaimana ia telah mengeluarkan kedua ibu bapamu dari syurga, ia menanggalkan dari keduanya pakaiannya […]

Jenis Sihir Yang Biasa Kita Dengar

Adakah sihir ini kepercayaan karut yang direka oleh nenek moyang kita yang terdahulu, ataupun ianya benar-benar berlaku? Biar saya jelaskan maksud sihir secara kasar adalah meminta pertolongan daripada Jin untuk melakukan sesuatu yang buruk pada orang lain. Sihir biasa nya berlaku kerana hasad dengki antara satu sama lain. Tak boleh tengok orang senang, cemburu dengan […]

Hukum Wanita Menziarahi Kubur

Salah satu amalan yang sering dilakukan oleh masyarakat kita pada bulan Ramadhan dan pada Hari Raya Fitrah ialah berziarah kubur, sama ada yang diziarahi itu adalah kubur ibu bapa atau kaum kerabat. Berziarah itu pula diisi dengan membaca al-quran yang pahalanya dihadiahkan kepada orang yang telah meninggal dunia. Terdapat perbezaan hukum menziarahi kubur untuk wanita […]

Lebam Di Badan Setiap Kali Bangun Pagi

Sebelum tidur, okay je. Tak ada lebam ataupun terlanggar apa-apa. Tak ada juga buat kerja berat mahupun ada penyakit apa-apa. Dah tu kenapa ada lebam di badan? Ini adalah tanda gangguan Jin yang berlaku apabila Jin suka pada manusia! Selalu nya gigitan cinta ini berlaku di peha, leher ataupun akan merebak ke anggota badan yang […]

ANTARA TANDA-TANDA UTAMA GANGGUAN JIN PADA MANUSIA ADALAH PEMARAH

⚜ Rasulullah SAW bersabda; “Marah itu datangnya daripada syaitan, dan syaitan itu diciptakan daripada api, sedangkan api itu hanya dipadamkan dengan air. Oleh itu, apabila salah seorang antara kamu marah, maka hendaklah ia berwuduk.” (hadis riwayat Abi Daud). 🌤 Gangguan Jin ini bukan hanya dugaan pd pesakit tetapi ia juga dugaan pd ahli keluarga yang terdekat. Ada […]