Ketagih Zina Dengan Jin Asyik!

Aku kerja sebagai babysitter jaga anak buah aku 3 orang dekat rumah sewa kakak ku (kak mimi) di KL. Aku memang minat sangat kisah alam mistik, bab ilmu silat batin semua aku minat kalau dalam sehari tak baca cerita hantu memang tak sah.

Aku tak pernah nampak hantu yang aku selalu nampak sekali pandang macam nampak sesuatu kelibat ha macam tu la aku pun tak pandai sangat nak cakap. Tapi aku tetap seorang yang penakut.

Dan ni pulak cerita dari ibu sebab masa tu aku dah macam kena rasuk dah.
………………………………
Okay ni cerita dari ibu
“masa abi baca ruqyah tu adik terus pengsan tak sedarkan diri habis je abi baca ruqyah adik bangun dan menari sambil nyanyi lagu ulek mayang dalam 30min mungkin la adik menari dan akhirnya adik duduk bersila menghadap abi”
……………………………….
ni percakapan benda yang dalam badan aku dengan abi yang dicerita kan balik oleh ibu.
Abi: siapa kamu kenapa kamu kacau anak aku apa yang kamu mahukan dari dia” kata abi dengan lembut nya

Setan: He He He He! Kau siapa nak tanya macam tu suka hati aku la nak buat apa dengan budak ni

Abi: aku cakap elok elok ni kenapa kamu kacau anak aku. Ke kau nak aku guna kekerasan lada kamu (dengan suara yang sedikit marah)

Setan: aku sudah lama bersarang dalam badan budak ni. Aku suka dia, aku mahu dia Kau tak boleh pisah kan aku dengan dia ( suara garau dengan muka yang bengis)

Abi: kau bangsa jin tidak boleh bersama dengan manusia! alam kamu dengan alam dia tidak sama lepas kan saja dia

Setan: He He He He! Aku tak kan tinggal kan budak ni aku tinggal dalam badan dia sudah cukup lama, aku sayang kan dia aku tak kan lepas kan dia kalau kau berani cuba la pisah kan aku dengan dia (sambil buat muka bengis)
………………………..
Aku dalam ni adalah setan tu
Lalu aku pun bangun memasang kekuda bersedia untuk bersilat abi masih tenang dengan kedudukkan dia tadi. Lalu 5 orang tadi mengelilingi aku menjadi bulantan dan aku merada di tengah. Abi dan yang lain membaca ayat al quran, belum sempat aku bertindak badan aku tiba tiba menjadi kaku bila abi letak tangan di ubun ubun aku.

Lalu badan aku rebah ke lantai pada masa yang sama badan aku menggigil dengan kuat seperti cacing kepanasan sambil menangis “aku tak nak tinggal kan tubuh dia aku suka dia” kata setan tu

“kau degil! Aku tak kan berlembut lagi dengan kau aku akan gunakan kekerasan pada kau” kata abi dengan tangan yang masih melekat di ubun ubun aku. Mana kala yang lain masih dengan bacaan al quran.

Abi sudah penat lalu iman pula mengambil alih. Keadaan aku masih sama seperti tadi seperti cacing kepanasan. Lalu iman pergi ke arah kaki aku dengan menekan ibu jari kaki aku dengan lada hitam

Iman: sekali lagi aku tanya! Kau nak keluar ke tak nak (dengan suara yang tinggi garang betul iman ibu aku kata kah)

Iman menekan lagi ibu jari kaki aku. Aku menjerit dan menangis

Setan:”baik la baik la aku akan keluar dari badan dia” sambil dia merayu

Iman : aku arah kan kau keluar dari badan dia melalui mulut!!

Maka aku pun bangun dan muntah ke dalam baldi yang disediakan dari awal tadi. Dan keadaan pun kembali reda. Iman pesan jangan bersendirian sentiasa solat di awal waktu setan ni kita tak boleh percaya sangat dia mungkin akan kembali lagi. Jangan putus brzikir pada allah.

Iman cakap yang aku alami ni ialah gangguan jin asyik.. Dan gangguan ni juga boleh jadi sebab lambat dapat jodoh dan Bila seseorg itu mengalami jin asyik ini ,maka lama kelamaan jin asyik akan buat seseorg tu mempunyai gngguan 3 eleman, iaitu Emosi, Body dan Spritual. Dan bila kita dapat mimpi benda yang menakutkan mimpi ular ke mimpi binatang buas ke kemudian kita bercerita pada orang sekeliling..

Kalau boleh elakkan kita bercerita pada orang Sebab kalau kita cerita macam tu seolah-olah jin macam suka bila kita asyik sebut pasal dia. Itu membuat kan jin makin suka pada kita. Paling penting Jangan tinggal solat WALLAHU A’LAM. Itu saja yang dapat aku kongsi kan. Maaf jika ada silap kata atau bahasa.

Mandian Bidara Madinah

-24%
Top Selling
Out of stock
$75.90 $58.00

Aura Prestige Serum 60ml & Mandian Bidara Madinah CleanBest 200ml

-25%
$15.90$60.00

Penghapus Gangguan Jin & Sihir!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *